Personalizovana TV na Vašim LCD i LED televizorima
Personalizovani TV sistemi mogu se koristiti za širok spektar informacija i sadržaja, a mogućnosti su gotovo neograničene u zavisnosti od vaših ciljeva. Iskoristite Vaše ekrane u poslovnom prostoru za bitne informacije vezane za Vaš biznis. Prikažite na ekranima popuste, akcije, proizvode ili usluge koje su trenutno dostupne, obaveštenja o novim proizvodima, uslugama ili dešavanjima u kompaniji, meni, cenovnik, logo, slogan, brendiranie poruke, vesti, vremensku prognozu. Svi video sadržaji prilagođeni specifičnim potrebama poslovnih objekata, kao što su restorani, kafići, saloni lepote, fitnes klubovi, apoteke, klinike i drugi prostori koji primaju goste ili klijente. Ova usluga je osmišljena da poboljša korisničko iskustvo, promoviše brend i stvori atraktivnu atmosferu.
Centralizovano daljinsko upravljanje svim TV ekranima. Rešenja za bezbroj delatnosti.










PTV u restoranima
Prikažite najnovije promene menija, predstavite specijalitete kuvara, promocije jela ili pića, najavite događaje, informišite Vaše goste o svemu. Info kanal sa Vašim brendom i najnovijim vestima, sportskim rezultatima, vremenskom prognozom. Personalizovana televizija može biti moćan alat za brendiranje restorana, jer omogućava kreiranje jedinstvenog vizuelnog i sadržajnog identiteta koji će ostaviti jak utisak na goste. Evo kako možete koristiti personalizovanu televiziju za ovu svrhu:

Prikazivanje brend identiteta:
- Logo i boje brenda: Obezbedite da svi vizualni elementi na ekranu reflektuju vaš brend.
- Istorija restorana: Kratki video klipovi ili fotografije koje pričaju priču o osnivanju i tradiciji.
- Meni i specijaliteti: Prikazivanje jela uz vizuelno privlačne slike i opise.
- Vizija i misija: Poruke o kvalitetu, lokalnim namirnicama ili vašem pristupu gostima.

Reklamiranje ponuda i događaja:
- Specijalne promocije: Popusti na određena jela, "happy hour" ili ponude za porodične obroke.
- Najava događaja: Prikazivanje informacija o tematskim večerima, koncertima uživo, vinskim degustacijama i slično.
- Sezonske ponude: Prikaz sezonskog menija ili specijaliteta za praznike.

Edukativni sadržaj:
- Priče o sastojcima: Informacije o lokalnim dobavljačima ili egzotičnim začinima koje koristite.
- Preporuke uz jela: Saveti o najboljim pićima uz specifična jela.
- Kulturni sadržaj: Ako restoran ima tematsku kuhinju (npr. italijansku, japansku), prikazujte informacije o toj kulturi.
PTV u kafićima
Personalizovana televizija u kafićima može biti moćan alat za brendiranje, jer omogućava stvaranje jedinstvenog i nezaboravnog ambijenta koji jača identitet brenda i povećava angažovanost gostiju. Evo kako implementirati personalizovanu televiziju za brendiranje kafića:


Vizuelni identitet brenda:
- Logo i boje brenda: Istaknite vizuelne elemente brenda u sadržaju.
- Istorija kafića: Kratki video snimci o osnivanju, misiji i vrednostima kafića.
- Slogan: Prikažite svoj slogan na atraktivan način (npr. uz animacije).

Promocija specijalnih ponuda:
- Specijaliteti dana: Prikazivanje najnovijih kreacija iz kuhinje ili bara.
- Sezonski meni: Promocija sezonskih napitaka (npr. pumpkin spice latte ili hladni čajevi leti).
- Lojalnost i akcije: Informacije o nagradnim programima, popustima i "happy hour" ponudama.

Integracija sa društvenim mrežama:
- Hashtag kampanje: Podstaknite goste da postave slike uz vaš brend hashtag (npr. #MojaOmiljenaKafa).
- Instagram feed: Prikaz fotografija koje su gosti postavili i označili vaš kafić.
- Poziv na akciju: Podstaknite goste da zaprate vaše profile radi ekskluzivnih ponuda.

PTV u barovima i klubovima
Personalizovana televizija u barovima i klubovima može značajno doprineti jačanju brenda, privlačenju gostiju i stvaranju nezaboravne atmosfere. Ključ je u kombinaciji zabavnog, informativnog i interaktivnog sadržaja koji se uklapa u identitet vašeg brenda. Koristite televiziju za isticanje vizuelnog i konceptualnog identiteta bara ili kluba. Ekrani su odličan alat za podsticanje prodaje i privlačenje pažnje gostiju. Evo kako to možete implementirati:

Stvaranje prepoznatljivog identiteta:
- Logo i boje brenda: Uvek istaknute na ekranima kroz animacije ili pozadinske elemente.
- Slogan i poruke brenda: Kratke, upečatljive fraze koje komuniciraju duh vašeg lokala (npr. "Where the Night Comes Alive").
- Priča brenda: Prikaz istorije bara/kluba ili njegovih jedinstvenih aspekata kroz video klipove.

Promovisanje pića i specijalnih ponuda:
- Specijalna pića večeri: Prikazivanje koktela uz animacije ili kratke video snimke pripreme.
- Happy Hour: Isticanje informacija o sniženim cenama ili vremenskim promocijama.
- Sezonski meni: Promocija tematskih pića vezanih za praznike ili godišnja doba.

Promocija događaja:
- Najave žurki: Informacije o tematskim večerima, gostujućim DJ-evima ili bendovima.
- Specijalne večeri: Promocija karaoke večeri, stand-up nastupa, kvizova ili takmičenja.
- Ulaznice i rezervacije: Podstaknite goste da rezervišu mesta za naredne događaje.
PTV u fitnes centrima
Personalizovana televizija u fitnes centrima je idealan način da se unapredi iskustvo korisnika, poveća lojalnost članova i otvore dodatni izvori prihoda. Pravilnom implementacijom tehnološke infrastrukture i relevantnog sadržaja, ova usluga može postati snažan alat za diferencijaciju na tržištu.! Šta obuhvata personalizovana televizija za fitnes centre?


Prilagođeni sadržaji::
- Motivacioni video-klipovi za vežbanje.
- Uputstva za pravilno izvođenje vežbi.
- Fitnes izazovi ili saveti za zdravu ishranu.
- Muzika sa dinamičnim vizualima prilagođena intenzitetu vežbanja.

Reklamni prostor::
- Promocija proizvoda i usluga fitnes centra (članarine, suplementi, oprema).
- Lokalni partneri i brendovi koji mogu ponuditi popuste ili promocije za članove.
- Opcija prikazivanja informacija o grupnim treninzima ili rasporedima.

Prednosti za vlasnike fitnes centara:
- Povećava zadovoljstvo korisnika kroz dodatnu vrednost.
- Omogućava dodatni prihod kroz prodaju reklamnog prostora.
- Pomaže u jačanju brenda i lojalnosti članova.

PTV u Apotekama
Personalizovana TV u apotekama može ponuditi niz usluga koje poboljšavaju korisničko iskustvo, edukaciju i efikasnost, kao i pomažu u promociji proizvoda i usluga. Iako apoteke nisu tradicionalno poznate po korišćenju TV usluga, ovaj pristup može biti vrlo koristan u modernizaciji njihovog poslovanja. Evo šta sve personalizovana TV može ponuditi u apotekama:

Edukativni sadržaj za korisnike:
- Zdravstvene informacije: Prikazivanje edukativnih video klipova koji objašnjavaju važne informacije o zdravlju, prevenciji bolesti, lekovima ili načinima pravilnog uzimanja lekova. Ovi sadržaji mogu biti prilagođeni specifičnim potrebama ili interesovanjima korisnika.
- Saveti o zdravoj ishrani i životnom stilu: Preporuke o zdravoj ishrani, fizičkoj aktivnosti i prevenciji bolesti, koji mogu biti korisni za sve posetioce apoteke.
- Upotreba proizvoda: Detaljna objašnjenja o tome kako koristiti određene proizvode, poput lekova, suplemenata ili medicinskih uređaja, čime se klijentima pomaže da pravilno koriste proizvode koje kupe.

Personalizovane promocije i ponude:
- Prilagođene promocije: Na osnovu prethodnih kupovina ili interesa, TV u apoteci može prikazivati specijalne promocije ili popuste koji su relevantni za posetioce, kao što su akcije na vitamine, lekove ili kozmetiku.
- Lojalnost i nagrade: Ako apoteka ima program lojalnosti, TV može prikazivati informacije o prikupljenim poenima, specijalnim ponudama za članove i mogućnosti za nagrade ili popuste.

Pomoć u izboru proizvoda:
- Interaktivni sadržaj: Kroz interaktivne ekrane ili QR kodove, posetioci mogu dobiti dodatne informacije o proizvodima i uslugama. Na primer, korisnici mogu skenirati kod sa ekrana kako bi saznali više o određenim proizvodima ili dobili dodatne popuste.
- Upitnici o potrebama korisnika: Pomoću ekrana, korisnici mogu brzo popuniti upitnik o svojim potrebama (npr. ako traže suplement za poboljšanje energije ili lek za grip), a apoteka im zatim može preporučiti odgovarajuće proizvode.
PTV u Hotelima
Personalizovana televizija u hotelima može unaprediti iskustvo gostiju i pružiti ciljani sadržaj koji odgovara njihovim potrebama i interesovanjima. Ovo rešenje omogućava hotelskim objektima da kroz vizuelni i video sadržaj pruže korisne informacije, promocije i zabavu.


Dobrodošlica i informacije:
- Personalizovane poruke dobrodošlice za goste uz informacije o njihovom boravku.
- Praktične informacije o radnom vremenu recepcije, restorana, wellness centra i dodatnim uslugama hotela.

Promocije i specijalne ponude:
- Prikaz specijalnih ponuda za hotelske restorane, spa tretmane ili aktivnosti poput izleta.
- Promocija sezonskih događaja ili paketa za produžen boravak.

Zabavni sadržaj:
- Interaktivne igre: Neki hoteli nude igre i zabavne aktivnosti koje gosti mogu koristiti direktno preko TV-a.
- Virtualne ture: Gosti mogu uživati u virtualnim turama oko hotela ili turističkih destinacija u okolini, kao i pristupiti edukativnim sadržajima o regionu.