Personalizovana TV na Vašim LCD i LED televizorima

Personalizovani TV sistemi mogu se koristiti za širok spektar informacija i sadržaja, a mogućnosti su gotovo neograničene u zavisnosti od vaših ciljeva. Iskoristite Vaše ekrane u poslovnom prostoru za bitne informacije vezane za Vaš biznis. Prikažite na ekranima popuste, akcije, proizvode ili usluge koje su trenutno dostupne, obaveštenja o novim proizvodima, uslugama ili dešavanjima u kompaniji, meni, cenovnik, logo, slogan, brendiranie poruke, vesti, vremensku prognozu. Svi video sadržaji prilagođeni specifičnim potrebama poslovnih objekata, kao što su restorani, kafići, saloni lepote, fitnes klubovi, apoteke, klinike i drugi prostori koji primaju goste ili klijente. Ova usluga je osmišljena da poboljša korisničko iskustvo, promoviše brend i stvori atraktivnu atmosferu.

Centralizovano daljinsko upravljanje svim TV ekranima. Rešenja za bezbroj delatnosti.

slide 1
Image Slide 2
Image Slide 1
Image Slide 3
Kafic 2
Meksicki restoran
Fitnes
Benzinska pumpa
Apoteka
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

PTV u restoranima

Prikažite najnovije promene menija, predstavite specijalitete kuvara, promocije jela ili pića, najavite događaje, informišite Vaše goste o svemu. Info kanal sa Vašim brendom i najnovijim vestima, sportskim rezultatima, vremenskom prognozom. Personalizovana televizija može biti moćan alat za brendiranje restorana, jer omogućava kreiranje jedinstvenog vizuelnog i sadržajnog identiteta koji će ostaviti jak utisak na goste. Evo kako možete koristiti personalizovanu televiziju za ovu svrhu:

Prikazivanje brend identiteta:

  • Logo i boje brenda: Obezbedite da svi vizualni elementi na ekranu reflektuju vaš brend.

  • Istorija restorana: Kratki video klipovi ili fotografije koje pričaju priču o osnivanju i tradiciji.

  • Meni i specijaliteti: Prikazivanje jela uz vizuelno privlačne slike i opise.

  • Vizija i misija: Poruke o kvalitetu, lokalnim namirnicama ili vašem pristupu gostima.

Reklamiranje ponuda i događaja:

  • Specijalne promocije: Popusti na određena jela, "happy hour" ili ponude za porodične obroke.

  • Najava događaja: Prikazivanje informacija o tematskim večerima, koncertima uživo, vinskim degustacijama i slično.

  • Sezonske ponude: Prikaz sezonskog menija ili specijaliteta za praznike.

Edukativni sadržaj:

  • Priče o sastojcima: Informacije o lokalnim dobavljačima ili egzotičnim začinima koje koristite.

  • Preporuke uz jela: Saveti o najboljim pićima uz specifična jela.

  • Kulturni sadržaj: Ako restoran ima tematsku kuhinju (npr. italijansku, japansku), prikazujte informacije o toj kulturi.

PTV u kafićima

Personalizovana televizija u kafićima može biti moćan alat za brendiranje, jer omogućava stvaranje jedinstvenog i nezaboravnog ambijenta koji jača identitet brenda i povećava angažovanost gostiju. Evo kako implementirati personalizovanu televiziju za brendiranje kafića:

Vizuelni identitet brenda:

  • Logo i boje brenda: Istaknite vizuelne elemente brenda u sadržaju.
  • Istorija kafića: Kratki video snimci o osnivanju, misiji i vrednostima kafića.

  • Slogan: Prikažite svoj slogan na atraktivan način (npr. uz animacije).

Promocija specijalnih ponuda:

  • Specijaliteti dana: Prikazivanje najnovijih kreacija iz kuhinje ili bara.

  • Sezonski meni: Promocija sezonskih napitaka (npr. pumpkin spice latte ili hladni čajevi leti).

  • Lojalnost i akcije: Informacije o nagradnim programima, popustima i "happy hour" ponudama.

Integracija sa društvenim mrežama:

  • Hashtag kampanje: Podstaknite goste da postave slike uz vaš brend hashtag (npr. #MojaOmiljenaKafa).

  • Instagram feed: Prikaz fotografija koje su gosti postavili i označili vaš kafić.

  • Poziv na akciju: Podstaknite goste da zaprate vaše profile radi ekskluzivnih ponuda.

PTV u barovima i klubovima

Personalizovana televizija u barovima i klubovima može značajno doprineti jačanju brenda, privlačenju gostiju i stvaranju nezaboravne atmosfere. Ključ je u kombinaciji zabavnog, informativnog i interaktivnog sadržaja koji se uklapa u identitet vašeg brenda. Koristite televiziju za isticanje vizuelnog i konceptualnog identiteta bara ili kluba. Ekrani su odličan alat za podsticanje prodaje i privlačenje pažnje gostiju. Evo kako to možete implementirati:

Stvaranje prepoznatljivog identiteta:

  • Logo i boje brenda: Uvek istaknute na ekranima kroz animacije ili pozadinske elemente.
  • Slogan i poruke brenda: Kratke, upečatljive fraze koje komuniciraju duh vašeg lokala (npr. "Where the Night Comes Alive").
  • Priča brenda: Prikaz istorije bara/kluba ili njegovih jedinstvenih aspekata kroz video klipove.

Promovisanje pića i specijalnih ponuda:

  • Specijalna pića večeri: Prikazivanje koktela uz animacije ili kratke video snimke pripreme.

  • Happy Hour: Isticanje informacija o sniženim cenama ili vremenskim promocijama.

  • Sezonski meni: Promocija tematskih pića vezanih za praznike ili godišnja doba.

Promocija događaja:

  • Najave žurki: Informacije o tematskim večerima, gostujućim DJ-evima ili bendovima.

  • Specijalne večeri: Promocija karaoke večeri, stand-up nastupa, kvizova ili takmičenja.

  • Ulaznice i rezervacije: Podstaknite goste da rezervišu mesta za naredne događaje.

PTV u fitnes centrima

Personalizovana televizija u fitnes centrima je idealan način da se unapredi iskustvo korisnika, poveća lojalnost članova i otvore dodatni izvori prihoda. Pravilnom implementacijom tehnološke infrastrukture i relevantnog sadržaja, ova usluga može postati snažan alat za diferencijaciju na tržištu.! Šta obuhvata personalizovana televizija za fitnes centre?

Prilagođeni sadržaji::

  • Motivacioni video-klipovi za vežbanje.
  • Uputstva za pravilno izvođenje vežbi.
  • Fitnes izazovi ili saveti za zdravu ishranu.
  • Muzika sa dinamičnim vizualima prilagođena intenzitetu vežbanja.

Reklamni prostor::

  • Promocija proizvoda i usluga fitnes centra (članarine, suplementi, oprema).

  • Lokalni partneri i brendovi koji mogu ponuditi popuste ili promocije za članove.

  • Opcija prikazivanja informacija o grupnim treninzima ili rasporedima.

Prednosti za vlasnike fitnes centara:

  • Povećava zadovoljstvo korisnika kroz dodatnu vrednost.

  • Omogućava dodatni prihod kroz prodaju reklamnog prostora.

  • Pomaže u jačanju brenda i lojalnosti članova.

PTV u Apotekama

Personalizovana TV u apotekama može ponuditi niz usluga koje poboljšavaju korisničko iskustvo, edukaciju i efikasnost, kao i pomažu u promociji proizvoda i usluga. Iako apoteke nisu tradicionalno poznate po korišćenju TV usluga, ovaj pristup može biti vrlo koristan u modernizaciji njihovog poslovanja. Evo šta sve personalizovana TV može ponuditi u apotekama:

Edukativni sadržaj za korisnike:

  • Zdravstvene informacije: Prikazivanje edukativnih video klipova koji objašnjavaju važne informacije o zdravlju, prevenciji bolesti, lekovima ili načinima pravilnog uzimanja lekova. Ovi sadržaji mogu biti prilagođeni specifičnim potrebama ili interesovanjima korisnika.
  • Saveti o zdravoj ishrani i životnom stilu: Preporuke o zdravoj ishrani, fizičkoj aktivnosti i prevenciji bolesti, koji mogu biti korisni za sve posetioce apoteke.
  • Upotreba proizvoda: Detaljna objašnjenja o tome kako koristiti određene proizvode, poput lekova, suplemenata ili medicinskih uređaja, čime se klijentima pomaže da pravilno koriste proizvode koje kupe.

Personalizovane promocije i ponude:

  • Prilagođene promocije: Na osnovu prethodnih kupovina ili interesa, TV u apoteci može prikazivati specijalne promocije ili popuste koji su relevantni za posetioce, kao što su akcije na vitamine, lekove ili kozmetiku.

  • Lojalnost i nagrade: Ako apoteka ima program lojalnosti, TV može prikazivati informacije o prikupljenim poenima, specijalnim ponudama za članove i mogućnosti za nagrade ili popuste.

Pomoć u izboru proizvoda:

  • Interaktivni sadržaj: Kroz interaktivne ekrane ili QR kodove, posetioci mogu dobiti dodatne informacije o proizvodima i uslugama. Na primer, korisnici mogu skenirati kod sa ekrana kako bi saznali više o određenim proizvodima ili dobili dodatne popuste.

  • Upitnici o potrebama korisnika: Pomoću ekrana, korisnici mogu brzo popuniti upitnik o svojim potrebama (npr. ako traže suplement za poboljšanje energije ili lek za grip), a apoteka im zatim može preporučiti odgovarajuće proizvode.

PTV u Hotelima

Personalizovana televizija u hotelima može unaprediti iskustvo gostiju i pružiti ciljani sadržaj koji odgovara njihovim potrebama i interesovanjima. Ovo rešenje omogućava hotelskim objektima da kroz vizuelni i video sadržaj pruže korisne informacije, promocije i zabavu.

Dobrodošlica i informacije:

  • Personalizovane poruke dobrodošlice za goste uz informacije o njihovom boravku.
  • Praktične informacije o radnom vremenu recepcije, restorana, wellness centra i dodatnim uslugama hotela.

Promocije i specijalne ponude:

  • Prikaz specijalnih ponuda za hotelske restorane, spa tretmane ili aktivnosti poput izleta.

  • Promocija sezonskih događaja ili paketa za produžen boravak.

Zabavni sadržaj:

  • Interaktivne igre: Neki hoteli nude igre i zabavne aktivnosti koje gosti mogu koristiti direktno preko TV-a.

  • Virtualne ture: Gosti mogu uživati u virtualnim turama oko hotela ili turističkih destinacija u okolini, kao i pristupiti edukativnim sadržajima o regionu.